Co powinno się znaleźć na ulotce informacyjnej

drukarnia Busko

Ulotka informacyjna to jeden z najpopularniejszych produktów działu poligrafii reklamowej. Podczas przystępowania do projektu ulotki należy zadać sobie pytanie dla kogo i w jakim celu ma powstać,
 a także jakie zadania ma spełniać. Broszura informacyjna powinna zaciekawić potencjalnego Klienta, zwrócić uwagę na mniej popularne usługi, zgodnie z nazwą powinna też szczegółowo informować, a przede wszystkim MUSI zdobywać nowych Klientów!

Informować, ale o czym?                                                 

Warto zwrócić uwagę na fakt, że wiele firm zamieszcza na swojej ulotce cennik wszystkich usług.  
W naszej opinii nie jest to najlepsza polityka reklamowa. Ulotka powinna udzielać informacji. Oczywiście, aktualny cennik to także istotna informacja, ale lepiej, żeby Klient zapoznał się z nią np. na stronie internetowej, na którą wejdzie po przeczytaniu ulotki.

Ulotka ma pomóc nam znaleźć rozwiązanie konkretnego problemu, dlatego warto konstruować prospekty tak, by z jednej strony informowały jak go rozwiązać, a z drugiej by przedstawiały jak pomoże go rozwiązać dana firma.  

O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu ulotki?

Dobrym przykładem są broszury informacyjne tworzone dla salonów kosmetycznych. Na takiej prototypowej ulotce można umieścić 3 notki o tytułach:

  • Jak pielęgnować wysuszoną skórę dłoni?;
  • Paznokcie żelowe czy hybrydowe – co wybrać?;
  • Brodawki skórne – jak skutecznie się ich pozbyć?.

Następnie należy zamieścić informacje o salonie, który wykonuje tego typu zabiegi, w tym miejscu można także podać ceny, odnoszące się do danych usług. Tak skonstruowana ulotka dociera do konkretnego Klienta, który poszukuje pomocy w swoim utrapieniu.

Zwróćmy jeszcze uwagę co na elementy, z których powinna składać się ulotka informacyjna, a bez których Klient nie wróci do Ciebie:

  • ciekawa oprawa graficzna, spójna z wizerunkiem firmy;
  • nazwa produktu/usługi, którą chcemy zaprezentować;
  • logo firmy;
  • treść informująco-reklamowa;
  • dane kontaktowe – adres firmy, telefon, adres e-mail;
  • adres strony internetowej www.

Jeśli potrzebujesz pomocy w wykonaniu takiego projektu, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 533 169 999

Zobacz inne wpisy